DIGICOM GRUP
Digicom Grup çatısı altında yer alan, Türkiye’nin yenilikçi markası Parex, pazar lideri olduğu Ürdün’de, Kraliyet Ailesi’nin daveti ile kimsesiz çocuklar yararına önemli bir sosyal sorumluluk projesine imza attı. Parex, ZAHA Cultural Center Vakfı’nın 29 Kasım’da düzenlediği bağış ve tanıtım toplantısına sponsor oldu. DigicomGrup Yönetim Kurulu Başkanı Sabri Yiğit, eşi Hamiyet Yiğit ve Digicom Grup İhracat Koordinatörü Fatih Sancar'ın katılımıyla gerçekleşen gecede, çocuklarla hediyeler paylaşıldı.
Sabri Yiğit, “Parex markamız ile, Ürdün Prensi Asım bin Naif’in eşi sayın Prenses Sana Hanımefendi’nin daveti ile ZAHA Cultural Center Vakfı’nın yaptığı bir bağış ve tanıtım toplantısına sponsor olduk. Bu Vakıf sayın hanımefendi Prenses Sana’nın da büyük desteği ile kimsesiz çocuklara yönelik koruma ve destekleme faaliyetleri yapıyor. Bu çocukları her yönden destekleyerek ve eğiterek topluma yararlı bir birey olarak dönmelerine yönelik çalışmalar yapıyoruz. Bu aktivitede hem sponsor olduk hem de çocuklara bazı hediyeler takdim ederek onları mutlu etmeye çalıştık” dedi.